Heeft u een klacht?

AyganZorg heeft een klachtenregeling om ervoor te zorgen dat klachten over onze organisatie of werkwijze zorgvuldig worden afgehandeld.

Een klacht melden?
Als u niet tevreden bent over AyganZorg, dan kunt u dit aan ons laten weten door dit te melden bij één van onze medewerkers. Ook kunt u het zogenaamde meldingsformulier invullen en naar AyganZorg sturen. Onder een klacht verstaan we een uiting van ontevredenheid over de zorg of bejegening door een medewerker, waar structureel iets aan verbeterd moet worden.

Wat gebeurd er met uw klacht?
Wanneer uw klacht bij ons is binnengekomen, zoekt de zorgmanager naar een passende oplossing. De zorgmanager neemt dan naar eigen inzicht maatregelen. Wanneer de genomen maatregelen voor alle partijen een bevredigende oplossing zijn, wordt dit ook vastgelegd in het meldingsformulier. Alle klachten worden geregistreerd en jaarlijks geanalyseerd.

Wanneer de genomen maatregelen geen bevredigende oplossing zijn voor de cliënt, dan zal de zorgmanager in overleg treden met de directie om alsnog een passende oplossing te vinden. Daarbij worden alle genomen stappen en gegevens weer zorgvuldig vastgelegd in het meldingsformulier.

Niet tevreden?
Wanneer u na alle bovengenoemde stappen nog steeds niet tevreden bent over de wijze waarop uw klacht is afgehandeld en opgelost, kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie BTN. BTN is een onafhankelijke klachtencommissie, waar u terecht kunt met klachten over de zorg- en dienstverlening van AyganZorg. U kunt uw schriftelijke klacht sturen naar:

Klachtencommissie BTN
Postbus 4050
4900 CB Oosterhout

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann